Söndag

Nu var det extremt längesen jag skrev här. Antar att det blir lätt så när livet rullar på. Numer så jobbar jag i stort sett heltid på Swits i Mantorp och när jag inte jobbar så är det vänner som vill träffas eller en lägenhet som ska städas eller så är jag bara så grymt trött att jag inte ens sätter mig vid datorn när jag kommer hem.

Det går bra nu skulle man kunna säga. Med undantag för hårt jobb som gör min stackars kropp alldeles öm. I torsdags blev det till och med så att min vänster arm vägrade sammarbeta. Det är inte så konstigt egentligen.
Jag har en fysiskt krävande jobb och för bara ett halvår sen var jag halvsidesförlamad så de är inte så konstigt att jag blir trött i kroppen. Har ju inte hunnit få mina muskler helt återställda än men jag kör!! KÖR BARE! ;)

Jag är så grymt tacksam över att få jobba och att få tjäna min egna lön. Det är helt jävla underbart! Men jag ska söka in till Matte B kursen på komvux, kvällskurs är de så jag fortfarande kan jobba samtidigt. Men de är för att jag ska kunna plugga till det jag vill. Jag vill faktiskt bli socionom men jag är helt nöjd med det jobb jag har just nu men jag vill inte jobba där i 30år om ni förstår va jag menar :)

Så jag får hoppas att matten blir fjärde gången gillt! ;)

Sen har jag också äntligen kommit på vad jag vill göra för tattuering vid ankeln. Eller det var min första tanke men har hunnit ändra mig fram och tillbaka, hit och dit MEN man ska ju gå på sin första tanke!



Det här är ju Lillen och Donathellos vaccinationskort och då är min tanke att göra just den katten, utan vingar och gloria, med en lite längre svans för på orginalet (zukos) så har den i stort sett ingen svans alls och det är ju inte riktigt rätt :)

PUSS PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: Annafia

Grymt snygg tatuering! =D Hoppas vi kan åka iväg och plaska snart, ska höra av mig till Natta i veckan igen =) Kraam!

2011-10-16 @ 14:50:05
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0