Onsdag

Det är redan onsdag!

Jag är såååååååååååååå trött!
Jag tror helt ärligt att jag skulle behöva bo närmare jobbet för de här funkar ju faktiskt inte. Gå upp kl 4, åka tio i 5 och komma till jobbet vid 6 och sen inte vara hemma i lägenheten igen förrän vid typ 17! Och ska man handla dessutom så blir ju klockan typ 20 innan jag är hemma och då ska man äta och duscha och ja, sen så är de dags att sova...
Kul liv!

Men jag är lycklig ändå för på tisdag är det dags för mig att få min första ordentliga lön på..jag vet inte hur länge! Jag kommer känna mig så rik och det allra första jag ska göra är att köpa nya glasögon! Mina är ju så grymt slitna och så tror jag att jag ser sämre.. sen så måste kissarna vaccineras också. Men det är ju inte så farligt dyrt.

SPARA är nått jag ska göra också så jag och honey kan åka på restresa i sommar :) Till nått varmt och fint ställe men som fortfarande är billigt.

Men varför ska det vara så krångligt att söka till en kurs på komvux i Nkpg?? De vill ju nästan ha ett CV av mig ju! + att jag ska skicka in mina betyg men de finns ju redan på nätet!

Krångel krångel! Varför ska nått vara lätt?!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0