Flytt och Klösträd

Hämtade nyckeln till nya lägenheten igår och det var så härligt! Ska bli så underbart skönt att få bo där med J. Synd var att J inte var med och delade den första upplevelsen som blir när man låser upp dörren och går in för att kolla igenom alla skrymslen och vrår. Han var med i telefon visserligen.

Ska bli så underbart med all den yta vi får. Katterna kommer ju bli överlyckliga! De kommer springa marathon varje dag! På tal om katterna så skulle jag vilja köpa dem en ny klösmöbel. De vi har är slitna och faktiskt ganska äckliga. Jag har kommit fram till att en sådan möbel tål inte hur mycket skrubbning som helst MEN man måste ju städa efter att ens pälsbollar kräks på den ju.. Synd att de är så grymt dyra bara. För de klösmöblar jag har är också så sneda efter alla flytter att man tror de ska gå av på mitten snart. Hittade endel på wpbengal.se som var fina och billiga och fraktfria så kanske ska kosta på pluttarna en sån. Blev riktigt sugen på denna...



..men den finns bara i blå och jag har en VIT katt...hmm, vet inte om den kombon är så önskvärt fast den lilla svarta vi har nu är ju inte så farlig svår att städa MEN man ska göra det också. Vi får se helt enkelt.

Jag tror inte att J och jag riktigt har förstått vilken lyx vi kommer få i nya lägenheten! Jag menar vi får diskmaskin, tvättmaskin, helkaklat badrum med värmeslinga i golvet, glashäll på spisen eller vad de nu heter och klädkammare. Alltså fan va fint de känns! Jag kommer må som en drottning där! Jag kommer laga mer mat och bli riktigt hushållig..åtminstone första två veckorna haha!

Nu ska jag äta lite..

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0