Tingsrätt, Jakt och Kvällsmys

Är galet nervös inför imorgon. Snart är det över med tingsrätt bestyr men just nu är det galet nervöst. Jag är nervös över att det kommer bli tjafs i telefon eller jag vet inte. Mitt önskemål och min förhoppning är ju att de frågar vad som hänt, jag rabblar och sen är det klart. Vi får se hur det blir.

Sen efter att dessa bestyr är förbi så är det dags för jakt! Det är dags att få veta sina resultat och så är det dags att få veta om det är dags att sluta med T. retard och börja med nått annat så det kan bli lite mer spontanitet i vardagen *hihihihi*
Jag är faktiskt väldigt fundersam över att jag inte fått veta vad det var jag hade. Men det kommer väl antar jag..

Min J kommer hem ikväll också, nu är det bara en timme kvar innan jag får krama lite på honom! YEY!
Ska jaga honom också lite i 5dar. Vi måste verkligen börja packa!! :)

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0