Skärpning

Jag måste i fortsättningen se till att skriva inlägg som är liiite intressanta i alla fall haha! Skummade igenom bloggen nu och fifan va den är grå och tråkig med väldigt hafsiga inlägg.
Så det ska jag försöka bättra mej med. Är min plan i alla fall, får se hur det går när man har nada tålamod! :P

Finns så många måsten och borden. Varför kan inte jag också få ha ett helt och hållet svensson liv där jag ialla fall inte behöver tänka på hur framtiden blir. NU kan jag med garanti veta att den närmsta framtiden kommer bli underbar. Däremot så börjar det klia i jobb-fingrarna eller hur jag ska uttrycka det.
Har egentligen ingen aning om vad jag ska göra. Vet att jag ska hoppa av utbildningen helt och söka jobb, söka vad som helst och försöka få in lite pengar. Mitt mål är ju att komma bort från soc så fort som möjligt och nu är jag iallafall 95% frisk i benen.

Ska träna muskelstyrka och balans med sjukgymnasten men som hon sa sist så har jag inga "konstigheter" för mej utan är normal i ben och ropp för övrigt. Jag antar att det är ett annat uttryck för att hon egentligen inte kan hjälpa mej så mycket utan det är gymmet nästa. Vilket är skönt för jag hatar verkligen sjukhus numer! Jag fixar inte ens sjukhusprogram och det kör ju alla kanaler dygnet runt!
När jag har åkt till ViN de senaste gångerna så har jag fått panik känsla i kroppen...

Men nu får jag avbryta dagens inlägg för nu kom C.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0