Maj

Snart kommer lilla mamma H hit. Svårt att förstå att hon faktiskt är mamma vilken sekund som helst i stort sett. Superkul är det i vilket fall!!

Jag har funderat och kommit fram till att jag hellre betalar 2000kr i böter än att jag gör det som förväntas av mej den 19de. Vill att det ska vara borta så jag kan fokusera.

Nu är det 3veckor sen jag opererades och det är jobbigt, kämpigt och en fight i vardagen då man ska klara av att dra upp sina byxor och kunna laga mat utan att bränna sig fördärvad.
Det har börjat funka och så ska jag till rehab och träna på måndag.

MEN jag vill verkligen inte vara med den 19de, de tynger ner mig nu när jag ska vara positiv och jobba på framåt för att bli som vanligt, för att jag ska bli 100procentig igen. Jag vill vara normal och vanlig.

Det som är sjukt är ju att efter min operation så har jag återfått min balans och jag vaknar av min väckarklocka eller som idag, 10min innan den skulle ringa!!!! Ni som känner mig förstår vilken grej detta är.

J sa när han var hemma sist;
- Vem är du? Vart har du gjort av tjejen jag blev förälskad i?

Det var lite småkul faktiskt :)

Nu är det typ 25dagar kvar till flytten...Härligt!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Annafia

Hihi, du är inte hippie vännen (^^) Jag tänker ju likadant, men svårt att omforma ord i handling då man utsätts för det dagligen ("Andas...andas...säg inget dumt...andas... HÅLL KÄFTEN!!") Vill också ses! Slår dig en signal imorgon :) KRAAAM!

2011-05-04 @ 18:01:44
URL: http://annafias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skit i den nittonde! Det är ju inte ditt ansvar! Men kolla om det funkar med läkarintyget innan du accepterar böter!



PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

2011-05-04 @ 19:06:31
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0