Lantlig helg

Imorn ska jag få komma ut på landet och det ska bli så jäkla härligt! Jag har egentligen ingen aning om riktigt vart jag ska men jag litar på A. Jag tror inte hon ska lura in mej i någon skog bara för att kunna leka motorsågsmassaker :) Så det blir övernattning i lkpg på landet :)

Jag ska träffa hästar och hundar och katter och höns! Fifan de behöver jag! Måste dock komma ihåg att jag faktiskt inte är 100% men jag ska inte mesa heller. De är ju träning för fasen :)

Ska bli riktigt kul! Hel helg med A är ju inte fel det heller! Skönt att få komma iväg lite och göra något kul!

Reptilmässan blir det imorn också..intressant. Har ju aldrig varit på en :)

Den här helgen kommer bli härlig! Tack A!

Och så har lilla Lovisa kommit till världen! Den 8 maj kom hon. H och P's lilla flicka! Nu längtar jag till att få träffa henne! Grymt söt är hon!


Om ca 35 dagar så har jag och J det liv vi vill ha i sverige...



PUSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: Annafia

Attans! Du genomskådade mitt rövningsförsök ;) Nä då, ska bli himla kul att ha dig med idag! Och mysigt med för den delen, ikväll ska vi såga schlagern ;D Massa kramar!

2011-05-14 @ 07:55:54
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0