kopiera, kopiera och kopiera mera

Det är nått som jag är grymt trött på!

Längtar extremt mycket efter ett normalt jobb, ett där man åtminstone kan få tjäna 8000 i månaden! Det räcker för mej..på 8 så går det runt och jag kan lägga undan lite granna..
MEN den stora frågan är vad jag skulle jobba med. Jag har ingen som helst lust att jobba och slita som undersköterska något mer. Är som sagt trött på sjukvård men tryter det så är det klart att jag söker det också för det är ju något som jag kan ändå..

Jag skulle vilja ha ett roligt jobb men jag vet inte vad det skulle vara. Skulle vara jättekul att utbilda sig till hundtrimmare. JA det skulle vara kul! Men nu har ju inte jag någon jätte erfarenhet av de. Skulle också va kul att jobba på café, djuraffär, mataffär, lager... Ja ni ser...jag är inte så kinkig. Huvudsaken är att jag får tjäna mina pengar så frågan är ju bara VART.

Men just nu är jag ju sjukskriven till den sista juni och sen får vi väl se helt enkelt. Nu ska jag nog ringa min färdtjänst (USCH) men men bara tacka o ta emot eller vad säger man..

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0