Dom

Nu får vi se..

De ringde i fredags och jag kanske ska läggas in på tisdag och bli opererad på onsdag.
De hände så fort så jag har inte hunnit ringa till de jag vill. Så jag skriver ut det här.

Jag får reda på domen på måndag, allt hänger på ifall Hillman kan göra operationen själv eller inte. Kan han göra den ensam så blir det av på onsdag annars i april. Så det är fortfarande inte säkert utan vi får se hur det blir på måndag som sagt.

Skönt att J kan vara med ialla fall, han får beviljad ledighet när jag ska in så han kommer hem på måndag i fall de blir av nästa vecka.

Hjälpte H & P flytta idag, deras nya lägenhet är jättefin! Blir jättebra med deras lilla baby när hon/han kommer.

Ja vi får se hur det blir nästa vecka..nervöst som fan faktiskt.............

PUSS PÅ ER!


Fan så snygg jag är ;)

Kommentarer
Postat av: Annafia

Skönt att höra att du ÄNTLIGEN fått en tid (eller någorlunda iaf) så du kan bli av med den där golfbollen. Verkar vara snabba ryck när det väl händer något där på sjukhuset, jag fick också veta en fredag att jag skulle opereras på tisdagen. Hör av mig idag eller imorgon! Kraaam

2011-03-06 @ 09:29:46
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0