Grattis lilla Zuko(Lillen) 3år idag!

Jag blir knäpp på denna blogg!

Jag hade hittat en mycket fin stilmall till bloggen men då funkade inte kommentar funktionen och kommentarer vill man ju gärna ha ändå haha! Så då va det ju bara att byta.
Jag vill ju också ha en fin blogg som alla andra men det ska man väl inte få ha antar jag.

Har varit full rulle här påsistone. Jag är verkligen super trött nu men det är inte över än. Jag får vila den 20 juni! Då är det över ännu mer. För min del så är det klart men vi ska hämta hem J också och flytta hans saker in i våran lägenhet. För än så länge så är det bara mina saker här i stort sett. så snart mina vänner så blir det inflyttningsfest och hejohå. Men fasen va jag gillar denna lägenhet!

Jag har sökt 2 jobb också båda var utan krav på utbildning och det var bageribiträde och hotell städare. Why not liksom!
Har även hittat en utbildning som jag är lite intresserad av. Apotekstekniker på distans, jag har all behörighet man behöver + att jag har jobbat inom vården som då gav en lite extra credit. Men den utbildningen börjar i september nästa år i så fall. Vi får se helt enkelt.

Ne men om man skulle ta tag i sig själv kanske.

PUSS PÅ ER!



Hittade dom här underbara bilderna på dagens födelsedagsbarn (Grattis Lillen 3år gammal) och hans "flickvän" Vixen (Charlottes katt)

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej gumman, jag har ju sagt att jag kan hjälpa dig med designen om du vill nån gång :P

Och längtar tills ni ska ha inflyttningsfest <3

2011-06-06 @ 13:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0