Schweiz III

Det blir många inlägg ifrån detta land men vad gör man inte när man är uttråkad och killen jobbar och jag är i ett annat land.
Jo det ska jag säga er. Man skriver på sin blogg, leker fb-nörd(vilket jag är) och glor på hela seriesäsonger av nån bra serie. För mig har det varit Supernatural säsong 1&2.

Jag satt och drack öl på en uteservering imorse tillsammans med J och 2 av hans kollegor från slovakien. Vi hade det riktigt trevligt och klockan var väl 12.00 när vi gick ifrån stället för att skaffa dürüm kebap ELLER kebabrulle på hederlig svenska. Både jag och J var ju bra lulliga men det är ju sånt som kan råka hända när det är ett afterwork (dock kl 09.00 på morgonen) Jag hade bara sovit 3 timmar på natten och J hade ju självklart jobbat hela. Så vi var ganska lätt påverkande där när vi satt i stekande sol och drack öl.

Nehe men om man skulle ta tag i karlns garderob. PUH!


Som jag sagt tidigare så kommer det bilder sen!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0