Schweiz II

Mitt i samtalet med min underbara J som hade sin "lunchrast" så blev han kidnappad! Hör bara hur han börjar skratta hysteriskt och säger till mig att han älskar mig men måste lägga på.
Sååå jag antar att det blir nu som han får bli insmörjd i smörjfett och upphöjd i linan som de brukar göra med dom som slutar på hans jobb. Skulle kunna betala så mycket pengar för att få se spektaklet! Hoppas att nån tar bilder så jag kan få se och skratta lite åt honom senare eller så kanske bilderna hamnar på fb..hoppas hoppas!

Nehe detta inlägg blev inte mycket längre. Är för trött och kan inte lägga ut bilderna än. Får bli när jag är back in Schweden.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0