oj oj

Nu är det snart dags för vår roadtrip mot Schweiz. På torsdag närmare bestämt. Ska bli riktigt kul att få se hur det ser ut där min älskling har bott i 5år.
Men det är så mycket att tänka på, vad ska man packa, hur mycket ska jag packa dessutom ska vi packa med katterna till mjölby dagen innan.
Just nu är det ganska mycket igen..fast snart så är det som det ska. Den 19de när vi kommer hem så kommer det vara lugnt igen och typ den 7de juli så börjar Js semester, får se hur vi gör då. Vi har pratat om att åka till M och gå på liseberg, åka till Js bror och att tälta. M ska vi åka till ialla fall för det har jag bestämt :)

Får se om jag får nått av jobben jag sökt men jag ska skriva ut brev och cv sen så ska jag dela ut dem lite överallt. Jag SKA ha ett jobb snart så jag kan få leva normalt, ett riktigt normalt liv. Jag vill få en lön och semester. Nångång ialla fall.


Och så måste man ju ha lite bilder på sina vackra pojkar! Jag ska försöka ta mycket bilder under roadtrippen så ska jag lägga upp här sen.
Jag hoppas på en mysig resa. Jag hoppas att J och jag får det lite semester mysigt också även om han måste jobba lite och det ska packas. Vi får se hur det blir och i vilket fall som helst så blir det bra.

Jag kollar på How clean is your house på tv4+ och jag förstår verkligen inte hur man lyckas få sitt hus till en rutten jävla soptipp! Jag är inte världens mest pedanta människa men de där är ju bara äckligt! Rutten mat mitt på golvet, behöva vada fram i skräp, kylen full med flera år gammal mat. Och badrummet...FY FAN VA ÄCKLIGT!! Har inte folk någon som helst självbevarelsedrift eller vad det heter.
Men jag gillar Aggie, sån skön tant!



Jag har blivit en aning mer pedant sen jag flyttade in i våran nya lägenhet. Jag har nog aldrig haft en sån tom och blank diskbänk :) Det är kul att städa när det inte "hunnit bli" skitigt. Riktigt skönt med yta också.
Nu ska jag försöka sluta tjata om nya lägenheten och samla ihop mig själv och åka till H, P och lilla L!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: jonas

Börjar faktiskt semestern den 1a juli:-P ska bli roligt att åka även om det blir mycket att göra! Puss!

2011-06-07 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0