FY F*N SÅ SKÖNT!

Nu är det klart och "över".

Jag behöver inte bry mej om den gamla lägenheten mer för den är besiktigad och nyckeln är överlämnad, jag har flyttat till nya lägenheten med J, jag har sagt mitt i telefon till tingsrätten så det är klart, jag har varit och träffat mitt team på sjukhuset och det är klart, jag har träffat Håvard på US och fått reda på att jag har en kronisk tumörsjukdom (oglioblabladrom) men att det inte är jättehemskt ändå. Den är inte genetiskt överförbar inte heller beror den på livstil utan det var som att vinna på Lotto, så vanligt och lätt fick man den sjukdomen. Ja men tack säger jag...jag har ju ingen tur.
Allt detta bara på 5dagar...

Men nu så är det "klart" och jag kan få köra på i mitt liv även om jag nu mer kommer att vara gift med sjukvården som Håvard uttryckte det. Åka in i magnetkameran en gång i halvåret är ju inte så hemskt ändå. Hade kunnat vara värre..mycket värre.

Jag måste säga att jag verkligen älskar min och Js lägenhet! Den är grymt underbar på alla sätt MEN mest för att det finns diskmaskin, tvättmaskin och helkaklat badrum med klinkers golv som har en värmeslinga i + ett sovrum med dörrar! Det känns så lyxigt! Det känns inte riktigt som att jag får eller att jag faktiskt bor här.

Jag har haft sån jävla otur i flera år och sen få bo i en jättefin lägenhet tillsammans med världens underbaraste pojkvän. Det känns inte på riktigt. Inte än.

Men nån tur ska man väl få ha ;) Ne men nu blir det mer kaffe och sen ska jag försöka få lite ordning i vårat skräprum haha!

PUSS PÅ ER!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0