Det går bra nu

Det känns så himla underbart att få ha ett normalt liv och snart så blir det ännu mer normalt när J kommer hem till Sverige på heltid igen!
Det kommer bli så underbart skönt. För att uttrycka mej med ett ord så ska det bli skönt att få bli lite Svensson haha!

På torsdag nästa vecka så ska vi dra ner till Schweiz och det känns spännande. Det blir också första gången som J och jag åker iväg tillsammans "ordentligt". Vi har ju bott på hotell i sthlm tillsammans men nu blir det ju annorlunda när det är en roadtrip det handlar om. Ska bli riktigt spännande att få se hur och vart han har bott de senaste 5åren.

Jag älskar den här lägenheten också! Lite läskig att vara själv i nu i början. Den är ju så stor! Så mycket att hålla koll på! Men jag skärper till mej snart hehe.
Men som jag har sagt innan så känns det inte som att den är våran än. För är det verkligen sant att vi bor i en lägenhet med diskmaskin och tvättmaskin???? Känns kaiko! Jag är vääldigt nöjd med mitt boende ialla fall.

Känns som om att jag borde vara snällare och trevligare mot min familj. Känns som om jag är väldigt vass mot dom just nu och det är egentligen inte min mening. Det bara händer på nått sett.
Jag känner mej riktigt elak och är elak på grund av ingenting. Så meningslöst. Jag måste skärpa till mej...
Jag saknar min J. Tror mycket beror på det. Jag är inte helt nöjd eller hel när han är borta. Jag behöver honom för att må bra. Så kan vara därför jag blir en sån jävla bitch mot min familj. Jag vet inte. Försöker analysera mej själv men vet inte om jag kommer fram till det rätta svaret.
Det jag vet är att jag behöver min J för att må bra och fungera som jag ska och vara lycklig.


<3

Längtar till dess att jag får ha honom hemma varje kväll. Är så trött på att ha ett varannan vecka grej. Vill kunna kramas och pussas när jag vill och inte behöva vänta i flera dagar...

NU så måste jag dammsuga! Hatar att mina katter alltid har sönder nånting....

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0