Vardagstjat, alla hjärtans dag och klagerier

För endel så är det alla hjärtans dag imorgon men för mej var den i fredags, då min J va hemma. Var väl inget super speciellt men fint och mysigt med två rätters och små presenter. Jag fick ett jättefint halsband! Är så glad! Han fick finfina presentkort hehe!
Jag lagade fläskfile för första gången i mitt liv och det blev bra! Jag är ju så bä st alltså!

Idag däremot så var jag på kneippens vårdcentral på helg drop-in och ... jag är klar med svansen!! Så jäkla skönt att slippa plåstra där och vrida sig halvt urled när jag är ensam hemma! Det är härligt att få känna sig normal igen också slippa att ha ett plåster på rumpan som jag har haft sen den 5de oktober!! Självklart inte samma!
Så nu är vi ett steg närmare..

H droppa in på kaffe också, alltid lika trevligt! Är så nyfiken på vad hon har för liten Gullunge i magen! Önskar att jag hade råd att överösa H och P med presenter nu för jag vill verkligen och nej det är inte så snällt och göra det kanske att föräldrarna vill köpa något själva MEN det är ju så kul!! :D Men den lilla bebisen har fått en present av mej..en typ av pre-förstajulen julklapp. Ja som sagt jag vill shoppa mer till bebin...

FLYTTA vill jag göra också! Till ett ställe med tvättmaskin, klädkammare, diskmaskin och en Jonas :D Hoppas att jag får det snart, J och jag väntar på att min OP ska bli klar och att jag har jobb igen och sen ska vi allt hitta något underbart ställe att bo på..
Önskar att han får jobb i Sverige nån gång också..han håller på o söker så vi får väl se. Men det skulle vara skönt o faktiskt ha honom i Svearike varje vecka..då skulle vi hinna träffa alla som vill ses och hinna med ensamtid och ha ett "normalt" liv. Jag klagar inte på det jag har nu för de är bättre än inget men skulle vara riktigt jäkla underbart att få sova ihop varje kväll.
Nu blir det sån omställning..först ha en underbar och varm kille i sängen i 4-5dar och sen poffpaff så ska man sova ensam och det är kallt och förjävligt i 5-6dar!
Det är inget kul och så måste jag tänka på att jag inte ringer honom på mobilen för då kostar det massor pengar, typ 10kr i öppningsavgift och de kostar det inte för mej utan för honom!
Det är jobbigt som fasen. Men det blir bra...snart...tror jag...hoppas jag.

Ne nu ska jag fortsätta med att ha trist!

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0