Missbildad...

Dom har förstört mig! Dom har förstört min bästa del! Min rumpa är fel!

Den är inte normal, den ser inte normal ut!

JAG ÄR FÖRSTÖRD! JAG ÄR MISSBILDAD!!!

--------------------------------------------

För uppdatera här lite känner jag för detta inlägg är ju det knepigaste jag skrivit annars! Men ialla fall så såg jag min bakdel i spegeln igår kväll. Det är alltså första gången sen jag blev klar med plåster o allt sånt och....

DEN SER INTE NORMAL UT!

Jag vet inte vad de har gjort och min älskade J har försökt att försäkra mej om att det kommer bli bättre MEN JAG SER FÖRJÄVLIG UT NU!

Så till den lilla kirurgen Julia på Vrinnevisjukhuset i Norrköping......JAG HATAR DEJ!!

Så nu ska jag försöka vara normal och snäll igen.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0