Lite mer klagerier...

Vill vara färdig med allt..

Jag har allvarligt jäkla tråkigt om dagarna numer. Är trött på att mitt liv står på paus.

Vill ha jobb, större lägenhet och allt de där jag skrev om igår..

Vill vara bättre på att måla så jag blir nöjd med det jag gör..


Hur gör man iordning sin bloggsida? Jag vill också fixa till en alldeles speciell och fin sida som er andra! Kollar på kodmallarna och fattar absolut ingenting!!! haha

Nehe men nu ska jag väl åka och lämna in lite papper och köpa lite grejor till kylen..

PUSSPUSS

Kommentarer
Postat av: Annafia

Vännen då, förstår att det måste vara segt :( Hoppas det händer lite grejer snart!

Gå in på designadinblogg.se - där finns en del tips :) Själv fick jag hjälp med min sida, kajjan.blogg.se hjälpte mig och kan säkert fixa om du vågar lämna det till nån annan!

Kraaam!

2011-02-14 @ 14:47:28
URL: http://annafias.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ojoj, det där med kodmallar gör mig alldeles galen, och inte på nåt bra sätt! Vill man ändå absolut försöka så finns det ett antal bloggar där man kan få tips! Googla på't vettja! Och på tal om Marian Keyes, du borde läsa fler av hennes böcker! Finns till utlåning hemma hos mig, dit du för övrigt alltid är välkommen om du har tråkigt!

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS

2011-02-14 @ 19:50:17
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/
Postat av: Carro

jag kan hjälpa dig med designen nån dag om du vill? :) kramar

2011-02-24 @ 22:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0