God morgon ifrån Tv-soffan

En del dagar känns som sk*t och andra riktigt bra. Igår= not so good, idag= mycket bättre
Man får ta det som det kommer tror jag :)

Tror mycket blir så för att jag är ensam hemma dessutom, men samtidigt vill jag inte vara social 24/7 heller. Det är jävligt svårt detta måste jag säga. Jag förstår inte mig själv...

Idag ska man träffa lilla råsie och fia ska bli riktigt kul, var ju evigheter sen! Tur att man fick ett litet bidrag ifrån mamma så man har råd att ta en kaffe på fräcka. Hade ju varit lagom kul att sitta där med 2spänn i väntan på sina pengar. Min mamma är snäll hon :)

Skulle vilja tjäna egna pengar dock...

Jag försöker vara positiv och glad när jag skriver här men det går fan inte, skriver jag någonting så vandrar tankarna över till det negativa som kan kopplas till det positiva så det blir bara skit och pannkaka. Så ni får stå ut med en svart och tråkig blogg..Sorry.

PUSS PÅ ER!








Jag hoppas och ber för att jag ska få komma in till US o fixa mej snart....pallar inte detta så jäkla mycket längre....

Kommentarer
Postat av: Carro

Klaga på gumman, man får klaga. Och folk kan ju faktiskt bestämma om dom vill läsa det du skriver eller inte ;)

2011-02-25 @ 12:05:24
URL: http://systemerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0