En hobby tack! snälla!?

Jag vill ha en hobby! Sjunga i kör, va med i en musikal, en teater men någonting där man träffar folk och har kul!

Det får dock inte kosta någonting. Har fått kyrkans veckoblad i lådan i ett par veckor och jag börjar bli sugen på att gå till den där kören som de har men grejen är ju den att jag absolut inte vill sjunga endast psalmer.

Men det skulle ju vara kul att vara delaktig i någonting...

Jag skulle nog behöva det! Få sjunga, skratta o vara glad i en timme eller två!
Vore ännu roligare att vara med i en musikal, jag är inte bäst på att sjunga men de skulle vara så kul..

Tro mej, jag träffar alla jag hinner med o så. Ligger inte endast hemma o såsar, men ibland vill man göra någonting annat än att träffa vänner och familj o dricka kaffe. Jag och J har pratat om att åka iväg över en helg eller så och det skulle ju också vara grymt underbart! Det är bara så hemskt att behöva vänta hela tiden. Vi kan ju inte boka eller bestämma någonting för vad som helst kan ju hända. Jag kanske åker in på OP imorn det vet vi ju inte.

Är så grymt trött att ha livet på paus, vill ta nästa steg nu. J har uttryckt sig likadant och jag förstår honom. Det är grymt irriterande och han vill ju inte bestämma något till sin semester förrän han vet hur det blir med mej och hit och dit.....
SKIT OCH PANNKAKA!!

Men just det ja, jag lovade ju er alla på facebook att sluta gnälla och klaga. Men det är ganska skönt och erkänn nu alla, det är ju det man gör i sin "dagbok" eller? :)

Ska träffa L och S imorn, ska bli riktigt kul för det va fasen evigheter sen! Nästan sen oktober innan jag hoppa av Universitetet...OJ! det är de nog! Då va det verkligen på tiden :D


Fan H va glad jag är över din spotify lista med disney låtar! Så nostalgi och underbar! :D

PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0