Motion

Idag har jag och N varit duktiga och simmat! Det känns underbart skönt att ha kommit iväg och gjort nått sånt. Tack snälla N för att du fråga om jag ville hänga på!

Så nu har vi tänkt att åka och göra detta en gång i veckan. Så jag tänkte köpa ett kort på simhallen MEN ett tio gångers kort till simhall och gym kostade 900spänn! FÖR 10GÅNGER! Är inte det ett rån?? Bara att åka dit och simma kostar 55spänn så det är ju ändå överkomligt men 900 för 10 gånger är ju hemskt!
På friskis och svettis kostar ett halvårs kort 900 så jag fattar inte varför simhallen är så dyr!

Men men skönt att röra på sig lite.

Är dock fortfarande väldigt sugen på att skaffa en hund. Men nej jag kan inte. Vill så gärna men jag vet ju inte hur det blir i framtiden än.

aja ska byta om nu så jag är klar när Honey kommer hem..


PUSS OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0