Brödbak och kaffe

Idag ska det bakas bröd och senare blir det en kaffe med S på fräcka i stan.

Imorgon blir det kräftskiva i Skänninge med familj och vänner. Ska bli riktigt trevligt! Ska dock ta det lugnt med alkoholen. Men lite vin slinker alltid ner men nån nubbe blir det inte för mig ialla fall.



Jag hoppas på att få ett jobb snart för f*n va trist det är att gå hemma. NU får det banne mig var nog! Nån som har ett jobb till mej tack??
Fick ett mail ifrån statoil som jag sökte extra jobb på och det var jag inte kvalificerad för tydligen. Hur svårt kan det vara att jobba extra på en mack? Hur fasen kan jag inte vara kvalificerad för det? Nej just det förlåt jag är ju inte 25 men 5års erfarenhet och rätt utbildning! För det måste man ju ha för att sälja bensin, ciggaretter och korv!!

Jag börjar bli trött på detta. Jag vill skaffa mej en socionomutbildning så jag har nått att söka på. SÅ MATTE B NÄSTA!! Yey! Men socionom yrket tilltalar mig. Det är nått jag velat göra ett tag. Till och med innan jag sökte till lärarutbildningen. Lärarutbildningen sökte jag mest till för att jag hade panik över att jobbet började sina och det krävdes inte Matte B. Så nu hoppas jag på att få godkänt i MaB så jag kan få söka det jag vill.

Jaha nehe. Dags att fixa till sig kanske.

PUSS OCH HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0