Varför är det april?

Jag vill att det ska vara juni nu! Jag vill att J ska börja på sitt nya jobb i linköping och flytta in i nya lägenheten tillsammans med mig! Jag vill det nu och jag har inget tålamod!

Påtal om tålamod så tror inte jag att jag äger något sådant alls! Har inte tålamod med nått! Blir till exempel irriterad på mig själv för att jag går för sakta! Jag borde vara superlycklig över att jag ens kan gå överhuvudtaget, men nej, jag skulle ju gärna springa om det gick!

Har gjort många framsteg med det där också. Armen är inte riktigt lika mycket "död fisk", nu kan jag lyfta den och klia mig själv i ansiktet till exempel och jag kan vicka mycket mer på foten. Så om en månad kan jag nog skippa rullatorn och gå helt själv. Kan kanske tvätta mitt eget hår då också.

Fy fan va jag längtar tills att jag kan ta hand helt om mig själv! Kunna knäppa min egna bh själv, kunna tvätta mitt hår.....

Jag längtar tills dess och till juni!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så fruktansvärt bra att det är klart att du snart är återställd till världens bästa tjej igen! Förstår att du längtar till juni också, guuuuuud vad kuuuuuuul!

2011-04-24 @ 23:40:19
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0