riktigt dålig dag..

Min positivitet fungerar inte idag. Jag gråter, jag är en bitch och orkar ingenting. Idag är hemsk...

Jag vill ha ett normalt liv som alla andra..

Men när jag tänker efter så har de alltid varit såhär. Redan ifrån grundskolan då med magont utan att veta varför, det var ju först 2007 som man kom på att det var gallsten och skulle opereras bort och så den dåliga hörseln när jag var riktigt liten.
Det jag menar är att sjukvården alltid varit involverad i mitt liv. Det har funnits perioder då jag var helt "frisk" men sen så har de ju alltid kommit någonting som blivit tvunget att opereras eller nått sånt.

Likaså poliser, jag har blivit telefontrakasserad två gånger nu och sedan hotad som blev taget till rätten. Så blir min andra gång i norrköpingstingsrätt.

Jag är så jävla trött på allting...jag vill byta mitt liv med nån annan...fast behålla J, familj och vänner.

Jag vill ha ett liv utan sjukdomar och kriminalitet...
Jag vill va en utav de människorna som springer genom sitt liv utan att veta hur en tingsrätt ser ut eller hur det går till när man ska sövas....

Jag är bara så jävla trött helt enkelt...

Och så får jag inte supa skallen av mej fast jag skulle behöva det..jag får inte ens ta ett ynka litet bloss på en ciggarett fast jag är i stort behov.

kan det vara natt nu?

Kommentarer
Postat av: Annafia

Gumman då stor kram Vet att de där dagarna är jobbiga när man är mitt i dem (för jag vet ju hur det är att bli sövd och magont har jag också haft, så typ en liten procent av all din djävulskap har jag ju också upplevt ^^) - men tänk som Alfons farmor; "Det skulle inte vara kul om alla dagar var julafton!" När du tagit dig igenom det här kommer du vara så himla stark och ha massor med erfarenhet som gör att du kan ta massor av små vardagliga problem med en klackspark. Sånt där som andra bryter ihop för är inte så jobbigt då man varit med om det du varit med om. Men tillåt dig att må dåligt, man får det för att kunna må bra sen igen som sagt. Hoppas jag kan ha telefon-dejt med dig snart och att du inte blir nerringd. Ät en kladdkaka eller något annat gott istället för sprit eller cigg. Eller kryp upp i soffan med J. Finns mycket som kan stilla smärtan :) Kram!

2011-04-06 @ 16:31:25
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0