Liten uns av lycka..

Vad underbart härligt det är att få hem sin kille! Allt blir 100% bättre!
Dagen blev ju inte sämre av att ha barnkalas för C, hon fyller ju år dagen efter min operation så då blir det ju lite svårt att gratta.

Så vad kan vi konstatera? Jo, att idag känns allt så mycket bättre än vad det har gjort på hela veckan. Det känns lite som en befrielse.

Det mesta tror jag är Js förtjänst. Han gör mej hel.

Så från och med den 14 juni iår så kommer jag alltid att vara hel och det känns ju bara så underbart bra. Det gör mej lycklig att veta att snart kommer J bo i Sverige på heltid. Då får jag träffa honom varje vecka istället för varannan, varje dag dessutom!

Jag kommer ju bli bortskämd :P

Vi har lagt en intresseanmälan på en 3:a i samma område som vi bor i nu. Skulle väldigt gärna vilja ha den för de är inte långt att flytta (rakt över en innergård), de är bra pris, den har diskmaskin, förberett för tvättmaskin och är dubbelt så stor som denna. Kan inte bli mycket bättre :)

Nu ska jag kramas..

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Christina

Du ser solen börjar lysa redan hos dig!!

2011-04-08 @ 22:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0