Längesen..

..jag skrev här.

Mycket har skett sen sist faktiskt.
- Jag har fått veta att min op kommer ske i vaket tillstånd. Dubbelt så säkert säger de så de är ju bara att köra.
- Stalkern jag hade efter mig ska ställas inför rätten och jag måste vara där tydligen. VILL INTE!!!!!!!!
- Jag har fått en operationstid..kommer läggas in den 12/4 och opereras den 13/4

Förra gången J kom hem så fick jag rosor och så fick jag veta att vi skulle sova på hotell i Sthlm. Var mycket trevligt. Jag var väldigt deppig innan han kom hem och grät ganska mycket pågrundav de tre ovanstånde punkterna.
Jag har ju faktiskt hittat världens mest underbaraste pojkvän!
Han finns där i alla väder! Jag älskar honom! <3

Sliskigt kanske..men det skiter jag i för så är de!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0