HEMMA!!

Fy fan så skönt att vara hemma igen! Sov faktiskt skönt inatt.

Jobbigt självklart med det att jag är svag i vänster arm och ben. Armen är nog värst faktiskt, det känns som om det är armarna som stabiliserar hela kroppen. Så är det nog inte men känns så för mej nu.

Men efter omständigheterna så mår jag bra faktiskt. Har fått en rullator att gå med på grund av balans svårigheterna men det funkar fast jag känner mig som 85! Va tvungen att fråga J om han skämdes för att gå med mig när jag hade den men han sa att han var stolt! Kändes himla fint i hjärtat kan jag lova!

Men jag ska ju bara ha den ett tag, ska snart vara återställd igen hade jag tänkt. Lite träning bara! :)

Tänkte bjuda på en bild också. Tagen uppifrån av J, han har sin hand i mitt bakhuvud så kanske det är lättare att förstå fram och bak :) Men visst är det läckert! NOT!



PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0