Jag kommer ju inte försvinna..

Men det känns så för mej just nu. Vill träffa alla mina vänner o familjen o J så jag verkligen hinner se alla innan jag ska bli slice and dice.

Träffade både N och A-F igår o de va så kul! Så himla kul! Tänk va trevligt och roligt man kan ha med människor man inte träffat på så länge o sen så bara POFF så ses man o har kul igen! :D Himla nice!

Jag tar J's ord på att omtentan är ju faktiskt en världslig sak! Lite jobbigt med två olika personer på J..hmm..hur löser man detta :P
Men ialla fall det är inget o hänga upp sig på en F*cking j*vla omtenta...går de inte så går de inte. DÅ ska jag bli polis istället!! eller som C hade sagt..en snutjävel! :)

Ja, jag skulle tycka att de skulle vara himla kul att få jobba som polis. Jag blir galen på min obeslutsamhet!
Har ju aldrig riktigt vetat va jag vill göra eller jobba med..kastar mej in i saker som jag sen inte ens gillar!
Hoppas att jag får lite jävlaranamma i huvudet när bollen är borta så jag vet vad jag vill sen!

Nehe flickor o pojkar nu ska jag dra o ha rörelse och drama! YEY...eller kanske inte hahaha!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0