Höst, Operation och Omtenta

Ska snart iväg o träffa N igen efter en sisådär 3-4år! Känns kul! :)

Nu är de bara en dag kvar tills det är dags att åka in till lkpg och US. Känns konstigt knepigt läskigt hemskt skönt på nått lustigt vänster så känns det skönt
Jag är rädd som faen MEN det ska bort! Jag kommer slippa mediciner och cp-ryck och allmänna knepigheter. Det försvinner med golfbollen!

När den väl är borta så är det bara att köra ner näsan i studier igen.......

Spärrkurs tenta för en tredje gång den 21/10 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
FAN om jag inte klarar den alltså! Men då kan man ju nästan säga att det inte var meningen, då är de menat att jag ska göra nått annat...eller??

hmm, borde göra en helfix av min kropp till den 29de...vill ju vara så fräsch som möjligt när jag kommer visa ben o allt för en massa random folk på sjukhuset..
Jag vill ju inte vara skabb o ful! Hahahahaha knepig jag är! ska in på operation och tänker på orakade ben!!!! De är nog tur att jag ska opereras ;)

synd att J inte är hemma innan jag läggs in...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det kommer bli så jävla bra! Snart är allt över och som vanligt igen! Tentan är en världslig sak, som Karlsson skulle sagt! Jag älskar dig och tänker på dig som sjutton nu! PUSSPUSSPUSS

2010-09-27 @ 18:17:55
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0