Ny i webcam världen

och de är fan svårt!

Jag fick en liten webcam av min J så att han skulle kunna få se mej när han var nere i Schweiz och de funkar ju när man snackar i skype MEN då kommer då det svåra!

Min dator har nu slutat med att uppfatta själva maskinvaran. Alltså själva camen! Så min data anser att det inte finns någon cam MEN skype tycker att det mycket väl finns en.
Så den går att se varandra MEN den är ett spöke för övrigt på datan.

Jag ska nog döpa webkameran till Laban.

Ironman visas ikväll på 3an tror jag det va. Så ska väl bänka mej och kattpojkarna framför den. Men nu ska jag prata klart med min J.
Fasen vad jag har sparat pengar på att skaffa skype. Min mobilräkning va hela 150kr billigare än vanligt!

EY! jag glömde! Jag måste skriva lite om julklappar också! för hur är de tänkt att man ska ha råd med sånt??
De funkar ju inte om man har det som jag med ekonomin. Synd och förruttnelse säger jag bara! Men de ska nog kunna bli en bra jul ändå!

Four J <3

PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0