This Is The New Shit!

Älskar den låten! Marilyn Manson är den lycklige att delge oss denna godbit!

Han är ju ingen godbit direkt men musiken är bra :)


Jaha så var VFUn slut, känns sorgligt att det var sista gången någonsin man va där nu men min handledare påpeka att vi kunde komma dit och öva på de dagisbarnen, lät lite som om de var försökskaniner haha! Fick ju en jäkligt fin motivering till varför jag blev GODKÄND också :P Den tackar vi för! Uttryckligen så sa hon också, och jag citerar, "Du kommer ha stor fördel av din ödmjukhet och empati" TACK MAGGAN! :D

Det var studiebesök idag men jag åkte inte, inte med min hosta och snornäsa! Skulle bara kännas pinsamt, speciellt när stället låg i Ljungsbro också så det var ju ingen liten promenad direkt, men det var jag som hade valt platsen, tänkte köra lite race med bilen dit men aja...

Nu annars tänker jag lägga en lite hyllning till den underbara röda faran! Den är underbar och nu när jag haft den i lite mer än en vecka så känner man hur mycket man har saknat den! Min lilla bil! hihi

Ne men jag hade väl inget vettigare att säga nu haha! Ska skriva lite mer super roliga uppgifter YEY! Så enjoy de vackra bilderna på min super bil! :P Snygg dekal jag har va? ;)

PÖSS









































Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha vad rolig du är! Vart har du fått dekalen ifrån?:D PUSS

2010-05-04 @ 19:10:50
Postat av: Annafia

Haha, vilken UNDERBAR skylt- en sån vill jag också ha (^^) Kul att läsa om vad du har för dig nu för tiden förresten :) Kram!

2010-05-05 @ 09:46:12
URL: http://annafias.blogg.se/
Postat av: Charlotte "the best" E-son

tråkigt att flytta från er, men som sagt så blir de nog bättre.

Och jag vill ha mitt egna space, där jag inte springer ner nån annan än mig själv och mina katter :P

2010-05-06 @ 14:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0