Leave A Scar - Marilyn Manson

Jag vet inte hur jag ska hinna med allting. Det är 3000 uppgifter känns det som, och en tenta som jag inte har något att plugga på än till. Jag vet egentligen inte vad jag ska ta mig till.

Allt är bara för mycket just nu.

Ibland vill man bara ha ett fast jobb så man slipper alla extra uppgifter utan man jobbar 8-16 och sen är det bra! Man har hela kvällen för en själv till att städa, laga goda middagar, läsa en stor FET roman!

Jag vill lägga mej under ett täcke i en månad och bara strunta i allt i hela världen.


Men som sagt att gråta, sova och leka manodepressiv hjälper ju inte. Har bara inte orken till att dra upp mej själv i nackhåren.
Jag har kommit till en gräns där jag bara inte orkar mer. Jag försöker med både smil och skratt och jag försöker med att skriva alla uppgifter och läsa de böcker som krävs av mej. Har bara egentligen ingen energi till det.
Jag är helt slut i själen. Min själ känns uppäten och utspottad igen av nån stor jäkla demon. Det är det som gör det svårt och jobbigt för mig nu.



Ne men det blir bättre, ska hem till H idag och prata. Det blir nog bra.


ALLT löser sig! Hakuuna Matata!
PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vad jobbigt det lät.

Jag träffas gärna o piggar upp o pratar lite =)

2010-05-12 @ 08:01:49
URL: http://idaskold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0