Every Rose Has Its Thorn

En låt som är så grymt underbar! Poison är gruppen med denna underbara musikström.

De senaste tre dagarna har jag suttit framför word och bara skrivit, börjar bli trött på det. Då tänds det en lampa och jag kommer på att jag pluggar och faktiskt måste skriva de här jäkla uppgifterna. Ibland vill man bara hoppa av, men det mina vänner löser inga problem.

Skulle ha velat ha en riktig semester i sommar, för att få slappna av i huvudet ett tag. Men semester betalar inga räkningar.

Usch, segt är det nu + att mina pengar bara försvann den här månaden känns ju också kul, men jag får skylla mej själv som hade glömt att betala a-kassan så att de blev en klumpsumma..aja, de är ju löst nu ialla fall och jag har käk och pälsmonstrena har käk och alla räkningar är betalda och jag har min medicin, så vad ska jag mer lägga pengar på?
ALLT löser sig, om inte nu så imorgon :) Hakuuna Matata!

Måste ta tag i migsjälv och sluta röka också, har en dubbel hyra nästa månad och en högre hyra efter de. Tacka gudarna för deklarationspengar!! haha men det som blir den genomgående lösningen är ju att sluta lägga 1500 varje månad på cigg, de funkar ju inte!

Längtar till nya lägenheten, den är så fräsch! Vill inte bo i ett renoveringsobjekt längre med mögel i badrumsgolv och där allt bara rasar samman. Men det blir tråkigt att flytta ifrån C och L, vi har ju riktigt trevligt med kortspel, filmkvällar och så. Det kan man iofs ha sen också ju :)

Ne nu blir de ju bara babbel om en massa saker som egentligen inte är intressant att läsa så jag slutar här och återgår till min renskrivning av observationen.

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0