Big City Lights

En finfin låt av Black Stone Cherry. Sångaren med den underbara rösten! ryser när jag hör den..den är precis lagom rispig!

Tenta snart. Har en aning panik men de ska funka. Det kommer funka!

Och ÄNTLIGEN är vi av med uppsatsen efter en massa strul...Är glad över att vår lärare hade lust att ge oss lite dispens när vi klanta oss så som vi gjorde.
Glömmer att spara efter 4timmars arbete så när vi skulle skicka den gick den inte att hitta! Puttsväck! men vi hade tur och nu är den omgjord och skickad ialla fall! Blev mycket panik och nästan-tårar igår kan jag säga!

Så nu kan jag finally börja fokusera på tentans orosmoln!

Och vet ni vad? Jag flyttar på lördag! är så otroligt kär i att få lite trädgård!

PUSS och hej!



Tycker allt att jag är lite fin ibland! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0