Nytt streck i svensk historia.

Trodde aldrig att jag skulle gråta av att se Kronprinssesan och Daniel gifta sig. Men jo de gjorde jag. Patetiskt kan tyckas men Fasen så fint de är. Håller ju på än visserligen.

Viktoria är ju så jäkla vacker också! Se deras kärlek när de ser på varandra och Westling som grät efter löftena.

Så fint helt enkelt! Är glad över att jag ser på deras bröllop, jag menar de är ju ändå historia nu. Kronprinsessan som gifte sig med en man av folket.

De finns ju hur många vackra klänningar som helst också!

Men nu är de man och hustru. Kronprinsessa och prins.



Trodde verkligen inte att jag brydde mej men de gör jag ju tydigen! :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Annafia

Trodde inte heller jag brydde mig men sen igår på konserten då alla barn sjöng i slutet så började jag fasen lipa :') Himla fina är de, man kanske inte bryr sig för att de är de, men för att man ser att det är äkta! :)

2010-06-19 @ 16:27:35
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0