Jag har tagit in det nu...

Jag har nog förstått nu. Orkar ingenting. Vill ingenting.

Tillråga på allt så har jag mycket mer ryckningar nu när jag jobbar, precis som att jag inte skulle äta min medicin och som grädden på moset på detta så fick jag underkändt på spärrkurs tentan.

Jag tyckte jag hade fått nog för den här sommaren. Jag bad till och med till Gud påvägen till att hämta tentan, jag bad att snälla snälla låt mej få ha ett G. Det hjälpte ju inte alls.

Ska ringa läkaren imorn bitti.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag önskar verkligen att du hade fått godkänt på den där förbannade tentan. Hoppas läkaren har något vettigt att komma med så att sommaren kan bli uthärdlig och åtminstone lite bra. Jag ska börja plugga till omtentan snart, antar jag och jag kan skicka allt jag skriver till dig igen. Kommer antagligen skriva helt nya anteckningar.

PUSS <3

2010-06-30 @ 23:39:27
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/
Postat av: Annafia

Men fy fan rent ut sagt! :C Förstår på sätt och vis hur det känns, jag fick också skitrespons på mitt examensarbete som gjort mig depp, det är kämpigt med plugg ibland... Men RING om du behöver, jag lyssnar alltid! Grabbarna viftar på svansen åt dig och hoppas du mår bra snart :)

2010-07-01 @ 22:56:41
URL: http://annafias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0