ge mej fler nackhår...

Ken Ring - Ber en bön.
Underbart vacker låt.

Hur vet man vad man känner?

Hur vet man att man orkar?
Hur vet man att klarar av det?
Hur vet man att man att det går?

Jag vet inte.

Kommer det gå bra?
Kommer det att lösa sig?
Kommer det bli som det ska?

Jag vet inte.

Kommer min framtid att ändras?
Kommer jag kunna bo på landet?
Kommer jag få barn?
Kommer jag ha en man?

Jag vet inte.

Jag behöver fler nackhår och större ork. Jag vill inte vara Atlas ifrån den grekiska mytologin, men de är så jag känner mej. Nedtyngd av hela jorden.




Kommentarer
Postat av: Pia Johansson

DU behöver inte bära allt ensam jag hjälper dej om jag får. Även om mina börjar bli gråa så har jag många nackhår. Puss o Kram älklingen min

2010-06-11 @ 08:04:19
Postat av: Annafia

Tack så mycket :D

Det tycker jag låter som en jättebra idé! Skickar ett meddelande på fejjan med mitt nummer så kan vi ju höras av när jag ska ratta in till stan :)

Kram på dig!

2010-06-13 @ 09:37:20
URL: http://annafias.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Sorry för sent svar, men har haft fullt upp med att vara i Turkiet och fira studenten.. Haha. :)



Men tack så mycket för din kommentar. Kul att du gillade/gillar det du läser/ser. :D

2010-06-13 @ 14:51:30
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0