Diagnosen

känns skönt på ett sätt att jag faktiskt VET vad de är som är fel. Det som inte känns okej är att det var en elakartad jävla tumör som sitter i mitt huvud och att jag ska genomgå en operation i slutet av augusti.

men det absolut värsta som kan hända vid operationen är tydligen att jag kan bli lam på hela vänster sida, det positiva är ialla fall att även om det går skit som kommer jag ändå vara jag. däremot kan de bli jobbigt med finding love and have kids haha.

men som läkaren sa, de är en liten procents chans att de blir så. de som var den närmast biverkningen var att jag kanske kommer ha ett zombieben. alltså att jag kommer ha mindre funktion i mitt vänstra ben.

det som är allra mest jobbigt för mej är att jag vet hur detta påverkar min familj. jag vill inte belasta dem med mer än vad som redan är. jag avskyr att de måste få gå igenom detta också.
va ju inte längesen som min kusin gick bort och de är strul där mellan de både släkterna/familjerna så varför ska jag då och skaffa mej en elakartad tumör.

jag vill att allt ska vara bra igen.

MEN jag har ialla fall världens finaste lägenhet, världens bästa katter, världens bästa och underbara familj och världens bästa vänner!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Annafia

Men vad säger du!!!??? :O Hoppas det går bra med operationen! KRAM på dig!!! (Grabbarna skickar också massa kramar!)

2010-06-08 @ 16:04:34
URL: http://annafias.blogg.se/
Postat av: linda

jag skickar så mycket kärlek som det är möjligt över nätet, fina josefine! <3<3<3<3<3<3

2010-06-08 @ 17:40:59
URL: http://lindarasberg.blogspot.com
Postat av: Pia

Älskade unge du är aldrig en belastning det får du aldrig tänka. Du är viktigast för oss det andra kan vi inte påverka. Vi finns här för dej det hoppas jag du vet. O man får gråta kasta saker o vara arg.

2010-06-08 @ 17:56:30
Postat av: Johanna

Det viktigaste är att du alltid kommer att vara du eftersom det är därför vi älskar dig! Tack för att du skriver och berättar. Tycker fan inte att du ska se det här som någon belastning för nån annan alls, för det är klart att det är värst för dig! Jag vill också att allt ska vara bra igen och tills det blir det, ska vi ha världens bästa sommar tillsammans. Jag älskar dig.

2010-06-08 @ 18:31:49
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/
Postat av: LOtta

och vi har dig <3

2010-06-08 @ 22:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0