Uppskuren, omlagd och så plussar vi på en op i höst..

Jag är ju sanslös allvarligt talat! nu så ska jag opereras för svanskotan också i höst.
räckte de inte me den andra liksom?

Va hemma hos mina föräldrar i helgen och jag har haft väldigt ont i svanskotan sen i torsdags och så nu idag tvingade min kära mor o far mej att åka till akuten i motala. där dom faktiskt är grymt trevliga! fattar inte varför alla klagar på motala lasarett! Så nu är jag uppskuren, omlagd och har ännu en operation på min väntelista..

SANSLÖST!!

Men det va ju BIO i fredags!! hade jätteproblem med att sitta av ovanstående orsak men filmen var ju bara sååååå bra! Den var ju lite utav en transportfilm till nästa men ändå så bra, när den var slut ville man bara se mer! och de är så de ska vara! Eclipse säger jag bara! Snygga halvnakna killar och kärleksfulla kyss-scener, kan de bli bättre?? ;)

Jag är banne mej en riktig twilight nörd! och pensionär! hahaha

PUSS på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0