Trasdocka och pensionär!

Hahaha japp! that's me!

Jag har alltid något fel någonstans, vilket gör mej till trasdocka. En del läker och en annan går sönder. Kommer ha ärr överallt i höst. Har ju 4 på magen redan och 1 på låret sen kommer de också bli ett uppe på hjässan och ett vid svanskotan...sjukt! :)

Pensionär beror på flera olika delar;
- frikort på sjukhuset
- 50% på mediciner på apoteket
- äger en dosett till mina mediciner
- tycker att grannarna spelar för hög musik!

SANSLÖST! hahahaha

Ja men..detta är Josefine Linnea Johansson för tillfället. Bara att börja älska! ;)

PUSS


Kommentarer
Postat av: malin

Haha känner igen det där.har med frikort o dosett.Fast jag har frikort på mediciner också.Vår generation förbrukades snabbt=):P

Däremot så tycker min granne inte om musik utan han lyssnar på Finska nyhetsprogram på radion..Skitbra!:P



Hoppas du blir frisk snart.Kommer Till Nkpg nu i Augusti.Hoppas du oxå har tid att ses då;)

2010-08-05 @ 13:06:29
URL: http://ohhdooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0