När får jag semester då?

Tycker de är taskigt att inte även semestervikarier får semester :P Skulle verkligen behöva semester..

Syrran is back in sweden! and it feels good! Vi har gjort småtrippar, fnittrat och varit allmänt systerliga! de där som vi har missat de senaste 7åren.

7år..känns helt befängt när man skriver ut de...helt sanslöst! Känns så underbart skönt att she's back in town!
Ta igen lite missad tid..har saknat henne som sjutton!
Ska jag vara helt och hållet ärlig så har jag under de 7åren som gått ibland känt som om jag inte haft nån syster..som om jag va ensambarn. Så de är underbart kul att hon är HEMMA igen! :D
Älskar min syster! :)

Men tillbaks till titeln...

JAG VILL HA SEMESTER!! Varför i hela friden sa jag att jag kunde jobba hela sommaren??
AA just de..för o kunna betala mina räkningar...

Varför är man inte ekonomiskt oberoende..eller har en miljadär som man??
Skulle vara helt okej att vara lyxhustru just nu.

SÅ jag är singel, bara så ni vet de alla miljadärer som läser min blogg! ;)

NE nu är de dags att sova

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0