Ge mej vin!

Ge mej vin, Ge mej cigg,
Vill förlora mej själv in i alkoholens dunkel,
Bara för en kväll.

Det känns som att allt jag gör nu, gör jag för sista gången.

Det känns som att mitt liv kommer ta slut.

Man kan säga att NÄÄÄÄÄÄÄ de är klart de inte gör men just nu känns det så.

Försökte ringa till neurologimottagningen..inget svar. Hittat ett nummer till en kurator. Ska kanske ringa. Borde nog ringa.

Vill inte.

Bio imorn, bokat sen länge. Känns kul men ändå så vill man ligga under täcket. Hade jag inte varit en sådan twilight nörd och att de va så att jag inte redan betalat biljetten så hade jag avbokat.

Orkar inte, men gör de ändå.

Åh snälla jag vill ha ett glas rödvin!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0