YES YES YES!!

Haha jag älskar BP idag! Så jävla underbart att de hjälper mig och som hon sa att jag hade rätt inställning också med att jag ville fokusera på mig själv och bli frisk. Hon tyckte att de va sunt tänk.

Tänk va fort man kan ändra sig från dag till dag. BP är inte ens en tant idag haha!

SÅ är jag äntligen klar med den sista julklappen. Den är inte inslagen än men den är klar! Vilket känns underbart och jag tror de kommer att älska den!

Sen så har jag insett att Panduro är min favorit affär! Jag älskar att vara kreativ och den affären har verkligen allt!!
De har presentkort där för de som läser ;)

En till sak som jag insett är att jag faktiskt tycker om att lyssna på Shakira!! Waka waka är ju underbar och sen har hon endel annat bra. Ja, nu är det officiellt haha!

J kommer hem imorgon! Och idag är allt bara underbart och jag älskar allt! FY FAN va allt känns bra!

Städa var det jag skulle göra ja. Äsch jag har ju hela dagen på mig så de är ju ingen panik. Fast jag ska börja nu så fort jag är klar med detta.

Borde ringa neurologen på US typ imorgon också. Bara så jag får en hint om när det kan tänkas bli. Men det kommer ju förmodligen ske nästa år. Ja i alla fall inte innan jul för jag är ju inte ett akut fall.
Jaja nu SKITER jag i det!

För min J kommer hem imorn! YEY YEY YEY YEY YEY!!!
söt va? hahahaha

Städa va det ja...

PUSS PUSS!!

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh jag är så RUSKIGT glad för din skull och glad över att du är lycklig, älskade finaste jossan! :) <3

2010-12-08 @ 15:18:19
URL: http://lindarasberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0