Snö, Soc & Skype

De tre S:na. Men bara ett av dom är egentligen bra :P

Va på soc idag. De har inte ens börjat behandla mina uppgifter! Jag menar, jag skicka in dem i november!! Ja fine nu kunde jag betala mina räkningar MEN det var med mina sparpengar!

Men nu är de pengarna slut och snart ska det betalas räkningar igen och jag har som sagt NADA!
Hur FAN ska jag lösa detta om jag inte får hjälp. BP på soc lovade mig rakt ut i telefon att jag skulle få hjälp och nu så har de inte ens behandlat mina uppgifter!! Hon i luckan förstod att de va jobbigt och skicka ett internt meddelande till BP så de kanske löser sig. Ska ringa tanten på torsdag i alla fall.

Umgåtts med L och C idag så de känns skönt att ha gjort nått idag!!
Handla 1kg potatis som jag betala 1kr för! hahaha va fel tanten på Willy's gjorde!!

Ne nu ska jag ge J min hela uppmärksamhet på Skype!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0