Rihanna ft. Eminem - Love The Way You Lie

Den enda låten jag gillar med Rihanna. Men gillar den nog tack vare Eminem som inte heller egentligen är min musiksmak men är ändå så fantastiskt bra!

8 låååånga dagar kvar. Känns förjävligt att inte träffa min J på så här länge. Men nedräkningen började på 15 så de har ju gått framåt åtminstone..

Jag borde göra något...men orkar inte riktigt. Vill göra nått, men vet inte vad.. Jag känner själv hur jag kommer in i någon slags "jag är trött, jag orkar inte"-trance!
Men vad skulle jag vara trött över?? Sover ju bara ändå, eller ligger framför tv.
Då kanske många tycker "Men va fan, gå ut o gå då!" Jag har själv tänkt att jag ska göra det men på något lustigt vänster så blir det inte av. Jag orkar inte helt enkelt och sen när de är mörkt ute så vågar jag inte.
Jag är en mes jag vet. För mycket Criminal Minds och CSI på TV. Skyller på det.

Borde ta tag i mej själv. Har börjat skriva en bok, bara en sida dock men de ska väl bli något av den, måla kan jag också för jag har köpt färg men kommer inte till skott. Så det finns saker att göra...städa skulle jag också behöva göra men..de händer inte!

Skulle behöva att J kom hem så jag fick bli lite glad....jag borde inte hänga upp mitt liv på min pojkvän men antar att jag är lite sån. Är inte riktigt hel när han är nere i Schweiz.


PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Annafia

Nästa söndag får du komma ut och träffa oss i alla fall =D

2010-12-01 @ 20:17:15
URL: http://annafias.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh jag gillar faktiskt också den låten :P

Jag vet precis hur du menar, man har all tid i världen, men man skjuter bara upp allt hela tiden. Men du ska med till mjölby på fredag va? :D

Pussar & Kramar

2010-12-01 @ 20:41:05
URL: http://systemerror.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Skulle lika gärna kunnat vara jag som skrivit det här inlägget! Och du, man FÅR sakna sin pojkvän. Jag ska vara i Mjölby från fredag till typ måndag/tisdag och jag tycker det känns jobbigt att vara ifrån Kalle då. Antar att jag vinner priset som töntigast! :)

2010-12-02 @ 22:46:46
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0