Blogg, Sjukvård & Prestationsångest

Den här bloggen handlar egentligen inte om någonting eller jo, den handlar ju om mig men om man ser på andra bloggar som finns så har de alltid ett tema.
De flesta handlar om mode, sen är det några om unga mammor och så viktbloggar.
Är min blogg mindre värd för att den inte handlar om något speciellt? Bara mitt gnäll och tjafs och nån enstaka sjukvårds kommentar.

På tal om sjukvård. Där de opererade bort en pilonidalcysta på mig är nu snart ihop läkt! Från att vara en sårhåla lika stor som en kaffekopp utan öra till att bara vara två små ytliga sår känns ju helt jävla underbart.
Går ju fortfarande till distriktan varannan dag men som de säger så är det inte lång tid kvar nu tills de är ihop läkt! YEY!
Ska till distriktan idag faktiskt om 1timme ungefär så jag ska väl samla ihop mig och komma iväg så jag sen kan komma hem och piffa det sista innan min underbara kille kommer hem ;)

Undrar va jag ska laga till honom ikväll? :S I stort sätt all mat jag gör när han är hemma blir inte så bra som jag vill och kan. Tror jag får lite prestationsångest haha!

Ne nu ska jag se om jag måste gräva fram min bil!

PUSS PUSS


Lite julfint har jag hemma i köket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0