Your Mistake

Ännu en bra låt är presenterad i min rubrik. Denna gång är det gruppen Sister Hazel's tur, ÄLSKAR.



Kanske inte ser ut som så mycket ut för världen men THEY ARE FABULOUS!

Annars så blir det fest här ikväll, känns trist att vara nyckter men de blir bra tror jag :)

Hämtade ut min kurslitteratur som jag hade beställt, 3 j*vla böcker för 769spänn. DET ÄR INTE OKEJ! Men eftersom jag inte gillar att sitta på bibblan så måste jag ju köpa, så är det bara ju och de är ju helt sanslöst svårt att hitta begagnat så de är bara och bita i det sura äpplet och langa fram pengarna.

Inget att gnälla över egentligen, jag har ju själv valt att plugga :) Men jag måste snacka med studievägledaren, jag vet inte om mitt val blev så bra som jag ville. Egentligen vill jag läsa Natin, Grundläggande färdigheter och sen special pedagogik. Men jag hade ju inte MaB så det sket sig så.

ÄHH måste snacka med den bruden!

Nu vill carro röka så jag hakar på där!

PÖSS


Kommentarer
Postat av: linda

jag tycker du ska läsa Estin med mig, så det så! <3

2010-04-17 @ 18:56:56
URL: http://lindarasberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0