Undersökningen

Hade en magnetkameraundersökning idag på US i Lkpg. Den gick över förväntan, var inte alls lika rastlös denna gång vilket gjorde att tiden flög iväg, kan kanske ha lite me att göra att jag säkert sov i 20 av 90min ASSKÖNT haha!

Men en sånhär åker man in i



Men den åker man in i, fast en såndär skön kudde fick inte jag ha för jag skulle ju ha den där jäkla hannibal lekter masken över trynet



Ja fast den täcker hela huvudet men är inte så heltäckande som plasten är här...men nästan haha!

Men ialla fall så fick jag vicka på fingrar o tår, titta på naturbilder och lyssna på lugna favoriter så det var en lugn eftermiddag faktiskt :)

Bara nervös inför resultatet på undersökningen men det tar vi då!

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, hoppas det går bra. O att det är positiva resultat. Ses snart? Kram

2010-04-20 @ 08:25:55
URL: http://idaskold.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad bra att det inte kändes lika jobbigt den här gången, skönt med lite sömn kan jag tänka mig. PUSS SÖTFIA!

2010-04-20 @ 17:17:17
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0