Angel Loves The Devil Outta Me

Är en väldigt väldigt underbar låt av Jace Everett. Inte nog med att karln sjunger helt *piiiip* underbart, så är han snygg också! Ni kanske känner igen hans låt Bad Things, True Bloods theme song.

Ja här under blir ett smakprov till er som inte vet hur the gorgeus man ser ut!



Ja ialla fall så kände jag att det var dags att börja om i den här bloggen, för mycke tråkigt skit! In med känsla av lycka, happiness och fun som man kanske säger!

Behöver börja om lite där, ungefär som jag har börjat mitt liv som oreligiös nunna! haha Hade planer på att bli ordentlig på att plugga också, har inte nått fram än men jag ska sätta mej och planera min kurs straxt. Den lärande människan, Låter väl vackert? MEN NEEEHEEEEE de är den INTE!

Tycker inte om att man ska ha 3711 olika saker att tänka på, på en o samma gång dessutom! Det är inte riktigt okej! Men har man en Nazi till kursansvarig så blir de lätt så att hon ser än som jude.

Det här inlägget har inte riktigt någon röd tråd men skitsamma, det här ska ju ändå inte betygsättas ;)

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: LindaRåsberg

UH han är ju helt lovely ju;)

2010-04-15 @ 13:33:07
URL: http://lindarasberg.blogspot.com
Postat av: Johanna

Haha!Älskar att alla hatar kursen! Och gorgeous kille på bilden, honom borde du fria till!



För att besvara frågorna från dina kommentarer i min blogg så:

WHAT? Du är ju inte speciellt kort egentligen, bara jämfört med mig. Höhö.

Och modellandet kommer ske i dominogallerian!

PUSS

2010-04-15 @ 17:36:19
URL: http://askmeiwontsayno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0