45 - acoustic version

Helt fantasisk låt av Shinedown..tåls att lyssnas på!



Jag blir inte riktigt klok på alla uppgifter vi har, jag blir heller inte riktigt klok på om jag har valt rätt eller inte. Ska jag vara lärare? Jag ville ju läsa till socionom egentligen men hade inte MaB och därför blev det lärare.

Jag tror att yrket kan vara jättekul men ändå så känner jag inte den riktiga passionen för det, jag menar, när jag läste till uska så var jag glad över att få göra uppgifter och lära mej begrepp.

Nu känns allt bara jobbigt, det är inte normalt för att vara Josefine. Hon är en pluggis i själen.

Jag vet inte vad jag ska göra + att det känns som att jag valt fel inriktning för år 2. Jag blir som sagt inte riktigt klok på detta.

Försöker läsa lite i Skinners bok vi har fått ut. Den är ganska intressant men jag misstänker att jag tycker det på grund av att det handlar lite om psykologi. Vilket jag anser är väldigt intressant.

F*N jag vet inte. Det känns bara så fel allting. Jag känner inte att jag lär mej något, kurserna ger inget, jag har ingen passion mer för yrket förutom att jag vill skapa en positiv syn på skolan. Men jag vet inte om jag egentligen vill skapa den synen för barnen som går till kuratorn (som jag skulle kunna ha varit om jag hade pluggat till socionom).

JAG VET INTE!! Men om jag inte skulle plugga hur skulle jag då betala min hyra?? Så det får bli så att jag fortsätter och sen se hur det känns. Jag menar om möjligheten finns senare så är det bara att byta utbildning. Jag MÅSTE prata med studievägledaren.

Aja
PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0